Subject: Teade Juhkentali tn 14 äripindadega korterelamu parandatud muudatusprojektist
From: "Johanna Kapper" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Tiina Vahur" <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Mar 2025 14:45:43 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tallinna Linnaplaneerimise Ametile on esitatud parandatud Juhkentali tn 14
äripindadega korterelamu muudatusprojekt, kuhu on muudatusega
projekteeritud ilu- ja isikuteenuse ruumid.

Eeltoodust tulenevalt palume Teie heakskiitu parandatud muudatusprojekti
terviseohutuse nõuetele vastavuse osas hiljemalt 31.03.2025.

Parandatud muudatusprojekt on leitav siin:

http://ehitus.tallinn.ee/TPR_DOK/EP/EP211940/EP211940256200.zip

Lugupidamisega

Johanna Kapper

menetleja

ehitusosakond

+372 640 4279

Tallinna Linnaplaneerimise Amet

From: Johanna Kapper
Sent: Friday, February 28, 2025 10:14 AM
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Cc: Ingrid Tammemäe <[email-masked]>; Tiina Vahur
<[email-masked]>
Subject: Teade Juhkentali tn 14 äripindadega korterelamu
muudatusprojektist

Tere

Tallinna Linnaplaneerimise Ametile on esitatud Juhkentali tn 14
äripindadega korterelamu muudatusprojekt, kuhu on muudatusega
projekteeritud ilu- ja isikuteenuse ruumid.

Eeltoodust tulenevalt palume Teie heakskiitu muudatusprojekti
terviseohutuse nõuetele vastavuse osas hiljemalt 10.03.2025.

Muudatusprojekt on leitav siin:

http://ehitus.tallinn.ee/TPR_DOK/EP/EP211940/EP211940256075.zip

Lugupidamisega

Johanna Kapper

menetleja

ehitusosakond

+372 640 4279

Tallinna Linnaplaneerimise Amet